Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym pełnionych funkcji/urzędów/ról

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie urzędowe (zinterpretowane)
Imię:Adalbertus
Osoba:Wojciech Biegaczewicz, syn Józefa
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:kolegiat
Miejsce/instytucja:Kolegium Większe {Uniwersytetu Krakowskiego}
Datacja:19.10.1757
Komentarz: ---
Nazwisko:Biegaczewic
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:collega maior
Miejsce/instytucja:---
Datacja:19.10.1757
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Acta rectoralia Universitatis Cracoviensis ab a. 1752 ad a. 1781

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 357

In nomine Domini amen. Acta iudicii et officii rectoralis Universitatis Cracoviensis rectoratu XII M.Perill. et Rmi D.D.M. Casimiri Pałaszowski sacrae theologiae doctoris et professoris, collegae maioris, ecclesiarum cathedralis Cracoviensis canonici, collegiatae Sanctorum Omnium. praepositi, parochialis in Czerniechow curati, Contubernii Hierosolymitani et Scholarum Novodvorscianarum provisoris, canonisationis b. Joannis Cantii procuratoris, librorum per dioecesim Cracoviensem ordinarii censoris, Studii Generalis Cracoviensis Universitatis generalis rectoris, anno a Nativitate Domini nostri Jesu Christi 1757mo, commutatione aestiva, connotata.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 371

[19 X 1757]
Mercurii 19na 8bris.
N. Mączyńska contra N. Janowski.
-- Praesente Ill.Cl. et Adm R.M. Adalberto Biegaczewic sacrae theologiae professore, collega maiore, ecclesiarum collegiatae s. Annae Cracoviae decano, parochialium in Chrzanow praeposito, in Zielonki curato, et me M. Joanne Rygalski philosophiae doctore et professore, collega maiore, eiusdem collegiatae ecclesiae s. Annae canonico, apostolico et actorum rectoralium Universitatis Cracoviensis notario.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki