Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym pełnionych funkcji/urzędów/ról

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie urzędowe (zinterpretowane)
Imię:Albertus [Albert/Wojciech]
Osoba:Wojciech Wędrogowski (Vędrogovius), syn Michała
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:wykładowca
Miejsce/instytucja:wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego}
Datacja:pocz. sem. letniego 1555 — kon. sem. letniego 1555
Komentarz: De anima Aristotelis,
Nazwisko:Vedrogowskij
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:wykładowca
Miejsce/instytucja:wydział artium, (wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego})
Datacja:pocz. sem. letniego 1555 — kon. sem. letniego 1555
Komentarz: De anima Aristotelis, per alium xxvij Maij incępit, terque tantum legit;

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber diligentiarum facultatis artisticae Universitatis Cracoviensis 1487-1563, wyd. W. Wisłocki, Kraków 1886 (Archiwum do Dziejów Literatury i Oświaty w Polsce, t. 4).

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 311

Lectiones commutationis aestiuae anni 1555 in decanatu primo mgri Iohannis Nicii Leopoliensis:

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 312

Maronis: 9. mgr. Albertus Nouicampianus Ethica Aristotelis, per alium tertia die incępit; 10. mgr. Nicolaus Budzissow Phisica continuauit, prima die incępit; 11. mgr. Sigismundus Obrembskij Metheora Aristotelis, secunda dic incępit; 12. mgr. Albertus Vedrogowskij De anima Aristotelis, per alium xxvij Maij incępit, terque tantum legit; 16. mgr. Albertus Leopoliensis Philosophiam Magni Alberti continuauit, secunda die incoepit; 17. mgr. Paulus Schadek Salustium, secunda die incępit; 18. mgr. Stanislaus Iezouiensis Epistolas Horatij, secunda die incępit; 19. mgr. Ioannes Tarcin Priorum Aristotelis, secunda die incępit; 20. —.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki