Blick im Eintrag über Funktionen/Ämter/Beschäftigungen

Quellinformation und ihre Interpretation

QuellinformationEreignis im Bereich Funktionen/Ämter/Beschäftigungen (Interpretation)
Vorname:Adam
Person:Adam z Brzezin
Ereignistyp:trwanie funkcji
Funktion/Amt/Beschäftigung:wykładowca
Ort/Institution:wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego}
Datum:Beginn des Sommersemesters 1524 — Ende des Sommersemesters 1524
Bemerkungen: ---
Name:---
Soziale Herkunft:---
Vorname des Vaters:---
Herkunftsort:Brzeszynij (Brzeziny (miasto, woj. łęczyckie))
Ereignistyp:trwanie funkcji
Funktion/Amt/Beschäftigung:wykładowca
Ort/Institution:wydział artium, (wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego})
Datum:Beginn des Sommersemesters 1521 — Ende des Sommersemesters 1521
Bemerkungen: Grammaticam Henrichmani

Inhalt des Eintrags

Quelle: Liber diligentiarum facultatis artisticae Universitatis Cracoviensis 1487-1563, wyd. W. Wisłocki, Kraków 1886 (Archiwum do Dziejów Literatury i Oświaty w Polsce, t. 4).

Eintragsabschnitt 1 , Seite/Karte in der Quelle: 151

Yppocratis: 9. mgr. Simon de Schamotuli Officia Ciceronis, feria tercia Rogacionum {{4}} incepit; 10. mgr. Gabriel de Cracouia Veterem artem, ad festum Crucis {{2}}; ii; 11. mgr. Martinus Czesskovicze Priorum, ad festum Mathei {{5}}; 12. —; 15. —; 16. mgr. Paulus Lobzyenncza Parvorum naturalium, ad festum Visitacionis Marie {{6}} legit et finiuit; 17. mgr. Adam de Brzeszynij Grammaticam Henrichmani; 18. mgr. Bartholomeus Czystha dabina Methaphisicam, ad festum Crucis {{2}} legit; 19. —; 20. mgr. Ioannes de Pyothrkovia Metheurorum, finivit ante Ad vincula Petri {{7}}, et post caniculam incepit Elegandas Vijnihelmj {{8}}, ad festum Michaelis {{9}}.

Bemerkungen zum Eintragsabschnitt:
2 14 Septembris.
4 7 Maji.
5 21 Septembris.
6 2 Julii.
7 1 Augusti.
8 Modum epistolandi Guilhelmi Tardivi? Elegantias Jacobi Wimphelingi?
9 29 Septembris, sc. legit.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki