Blick im Eintrag über Funktionen/Ämter/Beschäftigungen

Quellinformation und ihre Interpretation

QuellinformationEreignis im Bereich Funktionen/Ämter/Beschäftigungen (Interpretation)
Vorname:Valentinus
Person:Walenty Wróbel (Passer) z Poznania
Ereignistyp:trwanie funkcji
Funktion/Amt/Beschäftigung:wykładowca
Ort/Institution:wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego}
Datum:1509-01-15 — Ende des Wintersemesters 1508/1509
Bemerkungen: De amicicia, póżniej Secundum tractatum Petri Hispani
Name:---
Soziale Herkunft:---
Vorname des Vaters:---
Herkunftsort:Posnania (Poznań)
Ereignistyp:trwanie funkcji
Funktion/Amt/Beschäftigung:wykładowca
Ort/Institution:wydział artium, (wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego})
Datum:1509-01-15 — Ende des Wintersemesters 1508/1509
Bemerkungen: De amicicia, póżniej Secundum tractatum Petri Hispani

Inhalt des Eintrags

Quelle: Liber diligentiarum facultatis artisticae Universitatis Cracoviensis 1487-1563, wyd. W. Wisłocki, Kraków 1886 (Archiwum do Dziejów Literatury i Oświaty w Polsce, t. 4).

Eintragsabschnitt 1 , Seite/Karte in der Quelle: 86

Aristotelis: 14. mgr. Michael de Olsna incepit circa Prisce {{8}} Paradoxa, tandem Salustium continuauit; 15. dr. Martinus Belze incepit post Epiphanie {{7}} Arismetricam, Musicam non incepit; 16. mgr. Iacobus de Cleparz Exercicium Posteriorum, pro Nagolth feria tercia ante Lucie {{9}} incepit, sed dimisit; 18. mgr. Stephanus de Lukow Augustinum Datum, in crastino Prisce {{10}}, discontinuando non finiuit; 19. —; 20. mgr. Gregorius de Sthawyschyno De generacione, feria secunda ante Prisce {{11}}, ii; 21. mgr. Valentinus de Posnania secunda feria ante Prisce {{11}} incepit De amicicia, tandem Secundum tractatum Petri Hispani legit; 22. mgr. Michael Olsna Ex. De celo et mundo, post Prisce {{8}}.

Bemerkungen zum Eintragsabschnitt:
7 6 Januarii.
8 18 Januarii.
9 12 Decembris.
10 19 Januarii
11 15 Januarii.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki