Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym pełnionych funkcji/urzędów/ról

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie urzędowe (zinterpretowane)
Imię:Valentinus
Osoba:Walenty Swoliszowski
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:komendatariusz
Miejsce/instytucja:Mikołajów
Datacja:26.07.1619 — kon. sem. letniego 1619
Komentarz: ---
Nazwisko:Sfolisowski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:Jacobi
Miejsce pochodzenia:d. Gnesn. (archidiecezja gnieźnieńska)
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:commendatarius
Miejsce/instytucja:Mikolaioviensis, (Mikołajów)
Datacja:26.07.1619 — kon. sem. letniego 1619
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 4: continens nomina studiosorum ab anno 1607 ad annum 1642, editionem curavit G. Zathey; adiutus ab H. Barycz, Cracoviae 1950.

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 64

A. D. 1619 COMMUTATIONE AESTIVALI, IN TERTIO RECTORATU ADM. RDI ET CLMI D. D. JACOBI JANIDŁO BODZANTAE I. V. D. ET PROFESSORIS, PROTONOTARII APOSTOLICI, CAN. SANDECENSIS, PAR. GOŁACZOVIENSIS NEC NON ALMAE ACADEMIAE CRACOVIENSIS PROCANCELLARII, HI SUNT IN ALBUM STUDIOSORUM INSCRIPTI ET UNIVERSITATI STUDII GENERALIS CRACOVIENSIS SOLENNI IUREIURANDO INCORPORATI ET ADOPTATI:

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 66

Die S. Annae{{b}}:

Komentarz do fragmentu zapiski:
{{b}} //id est 26 julii//

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 67

Valentinus Jacobi Sfolisowski actu presbiter commendatarius Mikolaioviensis d. Gnesn. t.

Fragment zapiski 4 , Numer strony/karty w źródle: 68

A. D. 1619, COMMUTATIONE HIBERNA, IN RECTORATU SEXTO ADM. RDI ET CLMI D. SEBASTIANI KRUPKA I. U. D. ET PROFESSORIS, ECCL. CATHEDRALIS CRACOVIENSIS CAN., PRAEP. VIELICIENSIS, HI SUNT IN ALBUM STUDIOSORUM INSCRIPTI ET UNIVERSITATI STUDII GENERALIS CRACOVIENSIS SOLENNI IUREIURANDO INCORPORATI ET ADOPTATI:

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki