Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym pełnionych funkcji/urzędów/ról

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie urzędowe (zinterpretowane)
Imię:Mathias
Osoba:Maciej Karpiga z Miechowa (Miechowita)
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:rektor (uczelni)
Miejsce/instytucja:---
Datacja:17.01.1512
Komentarz: ---
Nazwisko:---
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:Miechow (Miechów)
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:rectoratus
Miejsce/instytucja:---
Datacja:17.01.1512
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Conclusiones Universitatis Cracoviensis ab anno 1441 ad annum 1589, wyd. H. Barycz, Kraków 1933.

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 147

Lectaque et introducta eadem in conventu omnium tunc congregatorum, premisso maturo et deliberato tractatu, presertim super primo convocacionis articulo, ex omnium voto conclusum est et decretum, innitendo statuto confecto in rectoratu doctoris Mathie de Miechow, canonici Cracoviensis, anno Domini millesimo quingentesimo duodecimo, die Saturni decima septima mensis i a n u a r i i , quod quilibet alibi in doctorem promotus cuiuscumque facultatis, si respondere velit in nostra Universitate et locum, ascensum, donaria, practicam et alia quecumque emolimenta habere volens, antequam cathedram ascendat, viginti florenos reponere debet, omni excusacione semota, ne melioris condicionis alibi promoti videantur, quam hi, qui hic et labores et substanciam suam exposuerunt. Secus vero de illis, qui ingenium suum ostendere et miliciam voluerint et solum loco honoris gaudere; tales enim ab huiusmodi solucione viginti florenorum debent esse penitus liberi et absoluti. Alias vero duas particulas convocacionis domino rectori memorato expediendas commiserunt unanimique voto omnium commissum est hanc conclusionem et decretum inscribi ad librum Conclusionum Universitatis anno, die et loco, ut supra.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki