Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym pełnionych funkcji/urzędów/ról

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie urzędowe (zinterpretowane)
Imię:Albertus
Osoba:Wojciech Nowakowski
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:profesor
Miejsce/instytucja:Szkoły Nowodworskie
Datacja:po 6.01.1646
Komentarz: ---
Nazwisko:Nowakowski
Desygnat stanowy:V.D.
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:professor
Miejsce/instytucja:Nouoduorscianus, (Szkoły Nowodworskie)
Datacja:po 6.01.1646
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber promotionum philosophorum ordinis in Universitate studiorum Jagellonica ab anno Domini 1561-1655

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 127r

Anno Domini 1646, in decanatu primo magistri Alberti Papenkowic Ustiensis, Regii professoris, eccl. colleg. s. Annae canonici, post solennem Epiphaniarum diem, praesidente examini Magnifico et Cl. D. Laurentio Smieszkowic, Ph. et M. D. ac professor, et pro tunc rectore atque procancellario Universitatis vigilantissimo, permissu Illmi et Rndmi D. D. Petri Gembicki, Episcopi Crac., Ducis Seueriae, nec non Academiae Crac. Cancellarii et patroni colendissiim, hi infra scripti egregii et eximii optimarum artium et philosophia e baccalaurei, post diligens et rigorosum examen, in primis die 22 Martii, in maxima illustrium et clarissimorum virorum corona licentiati, deinde, aliis post subsequentibus diebus, artium magistri atque philosophia e doctores, per suos Excell. DD. Promotores, sunt creati et renunciati. Quorum nomina et cognomina, suo ordine in Classes quatuor distributa, sequuntur.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 127v

Prima Classis.

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 127v

V.D. Albertus Nowakowski <professor Nouoduors.>

Fragment zapiski 4 , Numer strony/karty w źródle: 127v

Hanc primam --

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki