Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym pełnionych funkcji/urzędów/ról

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie urzędowe (zinterpretowane)
Imię:Albertus
Osoba:Wojciech Głowacki
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:wykładowca
Miejsce/instytucja:wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego}
Datacja:pocz. sem. zimowego 1737/1738 — kon. sem. zimowego 1737/1738
Komentarz: comp[endium] dialec[ticae] c[aepit] m[edium] f[inem] non h[abet].
Nazwisko:Głowacki
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:trwanie funkcji
Funkcja/urząd/rola:wykładowca
Miejsce/instytucja:wydział artium, (wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego})
Datacja:pocz. sem. zimowego 1737/1738 — kon. sem. zimowego 1737/1738
Komentarz: comp[endium] dialec[ticae] c[aepit] m[edium] f[inem] non h[abet].

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber diligentiarum seu "Metrica philosophicae facultatis Universitatis Cracoviensis 1658-1780

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 263

Anno Domini 1737 et 1738 commutatione hyemali decanatu secundo M. Adalberti Josephi Goszkowski Philosophiae Doctoris, Trątnoviani Professoris, Collegae Majoris, Ecclesiarum Collegiatae Visliciensis decani, S. Annae Crac. archidiaconi, V.V.D.D. Baccalaurei pro complendo bienniolectiones sequentes legebant.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 263

V.D. Stephanus Nakielski compendium impet. orator. ob def[ectum] non legit.
V.D. Antonius Sikorski compendium computi ob def[ectum] aud[itoris] non legit.
V.D. Ignatius Seredy compendium axiom. V. B[edae] c[aepit] m[edium] f[inem] non h[abet].
V.D. Baltazar Dulewski comp[endium] log[icae] ob def[ectum] aud[itoris] non legit.
V.D. Albertus Głowacki comp[endium] dialec[ticae] c[aepit] m[edium] f[inem] non h[abet].
V.D. Josephus Markiewicz comp[endium] rhet[oricae] c[aepit] m[edium] f[inem] h[abet].

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki