Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Laurentius
Osoba:Wawrzyniec Bogusiński
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:7.04.1615 — kon. sem. zimowego 1614/1615
Komentarz: ---
Nazwisko:Bogusinski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:Laurentii
Miejsce pochodzenia:dioecesis Cracoviensis (diecezja krakowska)
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:7.04.1615 — kon. sem. zimowego 1614/1615
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Metricae studiosorum Universitatis Cracoviensis P. 4, ab a. 1607-1652

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 34r

A. D. 1614, commutatione hiberna, in rectoratu primo reverendi et clarissimi domini Jacobi Janidło Bodzantae philosophiae et iuris utriusque doctoris, ordinarii professoris, protonotarii apostolici, canonici Sandecensis, poenitentiarii maioris ecclesiae cathedralis Cracoviensis, parochi Gołacoviensis, hi sunt in album studiosorum inscripti et almae Universitati Studii Generalis Cracoviensis solenni iureiurando incorporati et adoptati:

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 35v

7 aprilis.

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 35v

Venerabilis dominus magister Daniel Wilczek:

Fragment zapiski 4 , Numer strony/karty w źródle: 35v

Laurentius Laurentii Bogusinski dioecesis Cracoviensis 3

Fragment zapiski 5 , Numer strony/karty w źródle: 36r

INRI. A. D. 1615, commutatione aestiva. in rectoratu tertio reverendi et clarissimi viri domini Sebastiani Krupka Vielicii philosophiae et iurisprudentiae doctoris, praepositi Vieliciensis, plebani Luborzyciensis, hi in album studiosorum almae Universitatis Cracoviensis nomina sua dederunt:

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki