Full view of a note about event related to education stage and academic degree

Source information and iterpretation

Information in source format/languageEvent (interpreted)
First name:Adam
Person:Adam z Deisenhofen, syn Udalryka
Event type:immatrykulacja
Education stage/academic degree:---
Scientific discipline:---
Institution:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Date:Apr 24, 1515 — the end of summer semester 1515
Comment: ---
Surname:---
Social origin:---
Father's name:Vdalrici
Place of origin:Dyessenhoffen (Deisenhofen), d. Const. (diecezja konstancjeńska)
Event type:immatrykulacja
Education stage/academic degree:---
Scientific discipline:---
Institution:---
Date:Apr 24, 1515 — the end of summer semester 1515
Comment: ---

Full contentes of the source note

Source: Metryka czyli album Uniwersytetu Krakowskiego z lat 1509-1551. Biblioteka Jagiellońska rkp. 259, wyd. A. Gąsiorowski, T. Jurek, I. Skierska; przy współpr. R. Grzesika, Warszawa 2010.

Note fragment 1 , Page/tab number in the source: 61

//1515e//

Note fragment 2 , Page/tab number in the source: 61

//II rektorat Andrzeja Góry (z Mikołajewic?)//

Note fragment 3 , Page/tab number in the source: 61

//S. 52-55: Nagłówek semestru ozdobną rotundą gotycką. Ozdobny inicjał //S//. Wpisy dwiema rękami: ręką pierwszą (tą samą, co w semestrze poprzednim) wpisy do nr 106 i potem nr 143-152; ręką drugą wpisy 107-142 i 153-157; wpis nr 158 wciśnięty później. Obie ręce zachowują układ kolumn, jak w poprzednim semestrze.

Note fragment 4 , Page/tab number in the source: 61

Sub rectoratu secundo eiusdem venerabilis domini Andree Gorra archidiaconi Curzelouiensis, decretorum doctoris canonicique Crac. ad quem canonice reellectus* fuit XXIIII{{ta}} mensis Aprilis commutacione estivali anno Domini millesimo quingentesimo quindecimo

Note fragment 5 , Page/tab number in the source: 62

Adam Vdalrici de Dyessenhoffen d. Const. 4 gr st //[1515e/005]//

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki