Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Adalbertus
Osoba:Wojciech Joachim Foltański
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:magister
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:30.03.1770
Komentarz: ---
Nazwisko:Foltanski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:M.
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:30.03.1770
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber Conclusionum Universitatis Cracoviensis ad a. 1767 ad 1780

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 96

Convocatio 3tia cc. consiliariorum anno Domini 1770, die 30 mensis Martii --

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 96

-- Detur omnibus dd. consiliariis de nomine et cognomine specificatis, videlicet: ex facultate theologica: perillustri, a.r. m. Antonio Krząnowski, perillustri, a.r. m. Casimiro Stęplowski, perillustri, a.r. m. Josepho de Clos, perillustri, a.r. m. Joanni Rygalski, illustri, a.r. m. Jacobo Niegowiecki, illustri, a.r. m. Michaeli Mrugaczewski, illustri, a.r. m. Adalberto Foltanski, illustri, a.r. m. Stanislao Patelski, illustri, a.r. m. Antonio Czerchawski, illustri, a.r. m. Casimiro Czerwinski. Ex facultate iuridica: perillustri, reverendissimo m. Jacobo Marciszowski, perillustri, a.r. m. Andreae Lipiewicz, perillustri, a.r. m. Stanislao Ficzkiewicz, illustri, a.r. m. Francisco Minocki, illustri, a.r. m. Francisco Cwierzowicz, illustri, a.r. m. Cantio Toriani. Ex facultate medica: clarissimo m. Joanni Camelin.

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 97

Ex philosophica: illustri, admodum reverendo m. Andreae Slęczkowski, artistarum decano, illustri, a.r. m. Adamo Jagielski, illustri, a.r. m. Thomae Płecki, illustri, a.r. m. Josepho Putanowicz --

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki