Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Adalbertus
Osoba:Wojciech Józef Goszkowski
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:doktor
Dziedzina nauki:teologia
Instytucja:---
Datacja:13.05.1757
Komentarz: ---
Nazwisko:Goszkowski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:doctor
Dziedzina nauki:sacra theologia
Instytucja:---
Datacja:13.05.1757
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Acta rectoralia Universitatis Cracoviensis ab a. 1752 ad a. 1781

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 357

In nomine Domini amen. Acta iudicii et officii rectoralis Universitatis Cracoviensis rectoratu XII M.Perill. et Rmi D.D.M. Casimiri Pałaszowski sacrae theologiae doctoris et professoris, collegae maioris, ecclesiarum cathedralis Cracoviensis canonici, collegiatae Sanctorum Omnium. praepositi, parochialis in Czerniechow curati, Contubernii Hierosolymitani et Scholarum Novodvorscianarum provisoris, canonisationis b. Joannis Cantii procuratoris, librorum per dioecesim Cracoviensem ordinarii censoris, Studii Generalis Cracoviensis Universitatis generalis rectoris, anno a Nativitate Domini nostri Jesu Christi 1757mo, commutatione aestiva, connotata.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 360

[13 V 1757]
Veneris 13 Maii.
Fiscalis contra V. Miklaszowski.
-- Fiscalis iudicii praesentis in termino ex citatione -- in causa inter se actorem et V. Josephum Miklaszowski minorum ordinum clericum, citatum, -- decretum definitivum ferri debita cum instantia postulavit. -- Praesentibus Perill.ClCl. et Adm RR.MM. Adalberto Goszkowski sacrae theologiae doctore, Casimiro Stęplowski, Adalberto Biegaczewicz sacrae theologiae professoribus, collegis maioribus, et me notario.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki