Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Albertus [Albert/Wojciech]
Osoba:Albert/Wojciech Antoni Godecki
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:bakałarz
Dziedzina nauki:sztuki wyzwolone/filozofia
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:pocz. sem. zimowego 1693/1694 — kon. sem. zimowego 1693/1694
Komentarz: ---
Nazwisko:Godecki
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:pocz. sem. zimowego 1693/1694 — kon. sem. zimowego 1693/1694
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber diligentiarum seu "Metrica philosophicae facultatis Universitatis Cracoviensis 1658-1780

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 98

Anno Domini 1694 commutatione hyberna decanatu M. Basilii Plasczewski, Ecclesiae Collegiatae Sanctae Annae canonici, Tratnoviani Professoris, curati Ecclesiae Raciechovicen. V.V. D.D. Artium et Philosophiae Baccalaurei pro compledno iuxta iuramentum biennio hos labores absolverunt.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 100

Classis secunda:
V.D. Casimirus Kurowski. V.D. Joannes Wenton. V.D. Albertus Godecki. V.D. Martinus Waleszynski. V.D. Stanislaus Wosinski. V.F. Michael Kochynski. V.D. Stanislaus Łacki. V.D. Stephanus Wierzbicki.
Classis tertia:
V.D. Bartholomaeus Sułkowski n. 4. V.D. Joannes Korpanski. n. 4. V.D. Stanislaus Gołębiowski n. 3. V.D. Joannes Głuchowski. V.D. Stanislaus Słowakowic n. 2. V.D. Nicolaus Krauzowski. n. 1. V.D. Joannes Wolenski.
Classis quarta:
V.D. Stanislaus Mąkocki n. 2. V.D. Stanislaus Zagrodzki. n. 5. V.D. Michael Reronski n. 1. V.D. Casimirus Musiałowic. V.D. Michael Kuczankowic. V.D. Casimirus Gaiowski. V.D. Stanislaus Pecherzynski.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki