Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Albertus
Osoba:Albert/Wojciech Herka (Hercius) z Kurzelowa, syn Andrzeja
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:26.07.1619 — kon. sem. letniego 1619
Komentarz: ---
Nazwisko:Hercius
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:Andreae
Miejsce pochodzenia:archidioecesis Gnesnensis (archidiecezja gnieźnieńska), Curzeloviensis (Kurzelów)
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:26.07.1619 — kon. sem. letniego 1619
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Metricae studiosorum Universitatis Cracoviensis P. 4, ab a. 1607-1652

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 53v

A. D. 1619 commutatione aestivali, in tertio rectoratu admodum reverendi et clarissimi domini domini Jacobi Janidło Bodzantae iuris utriusque doctoris et professoris, protonotarii apostolici, canonici Sandecensis, parochi Gołaczoviensis nec non almae Academiae Cracoviensis procancellarii, hi sunt in album studiosorum inscripti et Universitati Studii Generalis Cracoviensis solenni iureiurando incorporati et adoptati:

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 55r

Die s. Annae:

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 56r

Albertus Andreae Hercius Curzeloviensis archidioecesis Gnesnensis t.

Fragment zapiski 4 , Numer strony/karty w źródle: 56v

A. D. 1619, commutatione hiberna, in rectoratu sexto admodum reverendi et clarissimi domini Sebastiani Krupka iuris utriusque doctoris et professoris, ecclesiae cathedralis Cracoviensis canonici, praepositi Vieliciensis, hi sunt in album studiosorum inscripti et Universitati Studii Generalis Cracoviensis solenni iureiurando incorporati et adoptati:

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki