Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Adalbertus
Osoba:Albert/Wojciech Antoni Miciński
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:doktor
Dziedzina nauki:prawo rzymskie i kanoniczne
Instytucja:---
Datacja:28.04.1742 — 19.04.1754
Komentarz: ---
Nazwisko:Micinski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:D.
Dziedzina nauki:U.I.
Instytucja:---
Datacja:3.11.1742
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber conclusionum et laborum facultatis iuridicae doctorum et professorum Universitatis Cracoviensis Studii generalis 1742-73

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 4

Admodum reverende pater, clarissime rector et professor excellentissime, adesse dignetur primo ad eligendum nominum decanum inclitae facultatis iuridicae, secundo ad accipeindas lectiones et horas pro instanti commutatione hyberna; tertium ad alia bonum inclytae facultatis iuridicae concernentiae die 3tia mensi Novembris 1742do.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 4

Quantum ad secundum m. Stanislaus Kutlinowski, u.i. d. Casuum Conscientiae accepit continuationem decalogi hora 1ma de mane prelegendas; 2do perillustris dominus m. Adalbertus Micinski, u.i. d. Luborzycienski Processus secundae et tertiae instantiae; 3tio illustris Rypinski, u.i. d. et professor, Contubernii Iurisperitorum senior, Regulas iuris civilis continuavit; 4to illustris et clarus m. Stanislaus Mamczynski, i.u. d. et professor, S. Michaelis in arce Cracoviensi decanus continuationem Iuris canonici hora 2da post meridiem; 5to illustris et clarissimus d. m. Casimirus Jarmundowicz, i.u. d et professor, collegiatae ss. Omnium Cracoviae canonicus, Iuris civilis institutiones hora 1ma post meridiem incipiat.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki