Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Albertus [Wojciech]
Osoba:Wojciech Miecki
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:bakałarz
Dziedzina nauki:sztuki wyzwolone/filozofia
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:pocz. sem. zimowego 1659/1660 — kon. sem. zimowego 1659/1660
Komentarz: ---
Nazwisko:Miecki
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:pocz. sem. zimowego 1659/1660 — kon. sem. zimowego 1659/1660
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber diligentiarum seu "Metrica philosophicae facultatis Universitatis Cracoviensis 1658-1780

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 4

Anno Domini M.DC.L.IX. Commutatione hyemali in decanatu tertio M. Martini Radyminski collegae maioris S. Sedis Apostolicae Protono. V.V. D.D. Art. et Philosophiae Baccalaurei hac infra scriptas pro complendo biennio lectiones quadragesimali tempore legebant.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 4

Disputationes eodem quoque Anno et Decano per classes, eo quo leguntur ordine ingrediebantur. Prima classis V.D. Stanislaus Widepkowic. Gaspar Staciewski. Thomas Chrzastowic. Franciscus Bełza n.2. Stephanus Wilkoszewic n.3. Secunda classis V.D. Gabriel Wegrzynowic. Florianus Zdarzynski. Paulus Kotecki. Martinus Fridrychowic. Martinus Grabiecki. Tertia classsis V.D. Sebastianus Romanowski. Martinus Grozwaier. Andreas Szymonowic. Andreas Nowakowic. Valentinus Wieroboski. Quarta classis V.D. Franciscus Ostroszewic. Josephus Dunin nunquam. Casimirus Respondowic. Stanislaus Klaczynski. Quinta classis V.D. Adamus Nerowic. Albertus Miecki. Joannes Porczynski. Joannes Stanczewicz. Basilius Olszynski.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki