Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Vincent.
Osoba:Wincenty Pieniążek (Odrowąż) z Krużlowej
Typ zdarzenia:uzyskanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:magister
Dziedzina nauki:sztuki wyzwolone/filozofia
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:11.07.1779
Komentarz: ---
Nazwisko:Pieniążek
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:uzyskanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:artes
Instytucja:---
Datacja:11.07.1779
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Statuta nec non liber promotionum philosophorum ordinis in Universitate studiorum Jagellonica ab anno 1402 ad annum 1849, ed. J. Muczkowski, Cracoviae 1849.

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 434

Decanatus Mgri Francisci Stanisl. Kostka Kolendowicz.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 434

Decanatu tertio M. Francisci Stanisl. Kost. Kolendowicz, P. D. etc., anno Domini 1778, die 5 mensis Novembris, V. D. Andreas Kocimski, Artium liberalium et Philosophiae Baccalaureus, ad docendas humaniores literas in coloniam Vidaviensem profecturus, per me Decanum, ut supra, ad gradum Doctoris et Magistri in Artibus privatim est promotus.

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 434

Anno Domini 1779, die 11 mensis Julii, Doctoris gradum in Philosophia et Magistri in Artibus novem VV. DD. in Artibus liberalibus et Philosophia licentiati, scilicet:

Fragment zapiski 4 , Numer strony/karty w źródle: 435

Vincent. Odrowąż Pieniążek.

Fragment zapiski 5 , Numer strony/karty w źródle: 435

a M. Sigismundo Nałęcz Włynski, Philosophiae Doctore eiusdemque ac Eloquentiae Tyliciano Professore, Collega minore, in Biały Kościoł Curato etc., praecedente oratione causae huic accommodata, solenni ritu sunt consecuti.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki