Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Vincentius
Osoba:Wincenty Janczarski
Typ zdarzenia:[-uczestniczył w dyspucie-]
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego}
Datacja:pocz. sem. zimowego 1752/1753 — kon. sem. zimowego 1752/1753
Komentarz: ---
Nazwisko:Janczarski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:[-uczestniczył w dyspucie-]
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:wydział artium, (wydział filozofii/sztuk wyzwolonych {Uniwersytetu Krakowskiego})
Datacja:pocz. sem. zimowego 1752/1753 — kon. sem. zimowego 1752/1753
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber diligentiarum seu "Metrica philosophicae facultatis Universitatis Cracoviensis 1658-1780

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 312

Decanatu M. Josephii Antonii de Clos Philosophiae Doctoris ejusdemque Regii ac Cursus Vladislaviani Professoris, Collegae Majoris, Ecclesiae Collegiatae S. Annae Crac. cancelarii Venerabiles Domini Artium Liberalium et Philosophiae Baccalaurei commutatione hyberna Anno Domini 1753 sequentes labores absolverunt.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 313

Classis prima.
V.D. Thomas Płatkiewicz. V.D. Stanislaus Markiewicz. V.D. Andreas Janicki. V.D. Thomas Lenarski. V.D. Stanislaus Baranski.
Classis secunda.
V.D. Andr[eas] Sleczkowski. V.D. Bonav[entura] Sroczynski. V.D. Josephus Charzewski. V.D. Hyacin[thus] Leszczycki. V.D. Josep[hus] Wisniowski.
Classis tertia.
V.D. Thomas Majewski. V.D. Cantius Jankiewicz. V.D. Joannes Woynarowicz. V.D. Vincentius Janczarski. V.D. Joannes Zarzycki.
Classis quarta.
V.D. And[reas] Mrugaczewski. V.D. Fran[ciscus] Majecki. V.D. Joan[nes] Danielczyk. V.D. Cant[ius] Poborski.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki