Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Adalbertus
Osoba:Wojciech Gorączkiewicz
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:16.06.1772 — kon. sem. letniego 1772
Komentarz: ---
Nazwisko:Gorączkiewicz
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:Thomae
Miejsce pochodzenia:Crac. (diecezja krakowska)
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:16.06.1772 — kon. sem. letniego 1772
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 5: continens nomina studiosorum ab anno 1720 ad annum 1780, editionem curavit C. Lewicki adiutus a G. Zathey, Cracoviae-Wratislaviae 1956.

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 174

RECTORATU VI PERILL. RMI D. MAGCI IACOBI MICHAELIS MARCISZOWSKI, U. I. D. ET PROFESSORIS EIUSDEMQUE FACULTATIS PROCANCELLARII, COLLEGII IURIDICI SENIORIS PATRIS, ECCLESIARUM CATH. CRAC. CAN., COLLEGIATAE SS. OO. PRIMICERII, PAROCHIALIUM IN KONIUSZA ET POBIEDNIK CURATI, ILLUSTRISSIMI CONSISTORII GENERALIS CRAC. SURROGATI IUDICIS, LIBRORUM PER DIOECESIM CRAC. CENSORIS. CONTUBERNIORUM REGIOIAGELLONIANI, IURISPERITORUM ET COLONIAE ACADEMICAE TARNOVIENSIS PROVISORIS, STUDII GENERALIS UNIVERSITATIS SCIENTIARUM CRAC. RECTORIS MAGCI, COMMUTATIONE AESTIVA A. D. 1772 DIE DECIMA SEXTA MENSIS IUNII, QUAE FUIT MARTIS, INSCRIPTI SUNT IN ALBUM UNIVERSITATIS CRAC. IUVENES INFRASCRIPTI IDQUE PRAEVIO SOLITO IURAMENTO, TUM ET ALII PRIVILEGIIS EIUSDEM ALMAE UNIVERSITATIS GAUDERE VOLENTES, QUORUM NOMINA ET COGNOMINA ORDINE DESCRIPTA SEQUUNTUR ET SUNT:

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 175

Ing. Adalbertus Thomae Gorączkiewicz d. Crac. s. 1745 Pater {{c}}

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki