Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Valerianus
Osoba:Walery Śmiechowski
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:17.09.1742 — kon. sem. zimowego 1742/1743
Komentarz: ---
Nazwisko:Smiechowski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:Gabrielis
Miejsce pochodzenia:Bracl. (województwo bracławskie)
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:17.09.1742 — kon. sem. zimowego 1742/1743
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 5: continens nomina studiosorum ab anno 1720 ad annum 1780, editionem curavit C. Lewicki adiutus a G. Zathey, Cracoviae-Wratislaviae 1956.

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 68

RECTORATU XIII MAGCI PERILL. ET RMI D. MAGCI IOANNIS LUKINI, U. I. D. ET PROFESSORIS, COLLEGII IURIDICI SENIORIS PATRIS, ECCLESIARUM CATH. CRAC. CAN., COLLEGIATARUM VISLICIENSIS PRIMICERII, OO. SS. CRAC. CANCELLARII, PAROCHIALIS IN SLAWKOW PRAEPOSITI, CONTUBERNII REGIOIAGELLONIANI PROVISORIS, STUDII GENERALIS UNIVERSITATIS CRAC. RECTORIS, COMMUTATIONE AESTIVALI A. D. 1742 EX STUDIOSIS ET IIS, QUI PRO LAUREIS CAPESSENDIS VENIRE SOLENT, NOMINA SUA IN ALBUM UNIVERSITATIS INSCRIBI CURARUNT ET INSCRIPSERUNT PRAESTITO PRIUS AD SANCTA DEI EVANGELIA IURAMENTO:

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 70

RECTORATU XIV EIUSDEM MAGCI DOMINI, CUIUS SUPRA {{1}}

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 70

17 Septembris

Fragment zapiski 4 , Numer strony/karty w źródle: 70

Valerianus Gabrielis Smiechowski pal. Bracl. [m. p.]

Fragment zapiski 5 , Numer strony/karty w źródle: 70

{{d}} Decreto Iudicii Rectoralis die 13 Decembris 1743 {{d}}

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki