Ambroży Pączkowski, syn Mikołaja

Imię:Ambroży Ambrosius (3×)
Nazwisko:Pączkowski Pączkowski (3×)
Imię ojca:Mikołaj Nicolai (3×)
Miejsce pochodzenia:diecezja płocka d. Ploc. (1×), dioc. Plocensis (1×), diocesis Plocensis (1×)
Miejsce i data urodzenia:
Miejsce i data śmierci:
Zdarzenia z okresu:24.04.1541 — kon. sem. letniego 1541
Desygnat stanowy:

Edukacja i stopnie naukowe

Typ zdarzenia Etap edukacji/stopień naukowy Dziedzina nauki Instytucja Datacja Źródłowe dane osobowe Komentarz
3 immatrykulacja Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska) 24.04.1541 — kon. sem. letniego 1541
BJ, rkps 259 immatrykulacja 24.04.1541 — kon. sem. letniego 1541 Desygnat stanowy: —, Imię: Ambrosius, Nazwisko: Pączkowski, Imię ojca: Nicolai, Miejsce pochodzenia: diocesis Plocensis
AS, t. 2 immatrykulacja 24.04.1541 — kon. sem. letniego 1541 Desygnat stanowy: —, Imię: Ambrosius, Nazwisko: Pączkowski, Imię ojca: Nicolai, Miejsce pochodzenia: dioc. Plocensis
MUK II (1509-1551) immatrykulacja 24.04.1541 — kon. sem. letniego 1541 Desygnat stanowy: —, Imię: Ambrosius, Nazwisko: Pączkowski, Imię ojca: Nicolai, Miejsce pochodzenia: d. Ploc.

Pełnione funkcje/urzędy/role

Brak zdarzeń

Twórczość i księgozbiór

Brak zdarzeń

Lista źródeł

MUK II (1509-1551)Metryka czyli album Uniwersytetu Krakowskiego z lat 1509-1551. Biblioteka Jagiellońska rkp. 259, wyd. A. Gąsiorowski, T. Jurek, I. Skierska; przy współpr. R. Grzesika, Warszawa 2010.
BJ, rkps 259Metrica seu Album Studiosorum Universitatis Cracoviensis. P. 2, inde ab anno 1509 usque ad annum 1551Kraków, Biblioteka Jagiellońska, rkps 259
AS, t. 2Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 2: ab anno 1490 ad annum 1551, editionem curavit A. Chmiel, Cracoviae 1892.

Zalecany sposób cytowania

Ambroży Pączkowski, syn Mikołaja (Id: 839317), w: Corpus Academicum Cracoviense (CAC), URL: http://cac.historia.uj.edu.pl/osoba/839317_Ambro%C5%BCy_P%C4%85czkowski_syn_Miko%C5%82aja (Dostęp: 30.11.2024).

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki