Walenty z Radomia, syn Jana

Imię:Walenty Valentinvs (3×)
Nazwisko:
Imię ojca:Jan Joannis (2×), Johannis (1×)
Miejsce pochodzenia:Radom, diecezja krakowska d. Crac. (1×), diocesis Cracouiensis (1×), dioc. Cracoviensis (1×), Radom (3×)
Miejsce i data urodzenia:
Miejsce i data śmierci:
Zdarzenia z okresu:24.04.1537 — kon. sem. letniego 1537
Desygnat stanowy:

Edukacja i stopnie naukowe

Typ zdarzenia Etap edukacji/stopień naukowy Dziedzina nauki Instytucja Datacja Źródłowe dane osobowe Komentarz
3 immatrykulacja Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska) 24.04.1537 — kon. sem. letniego 1537
BJ, rkps 259 immatrykulacja 24.04.1537 — kon. sem. letniego 1537 Desygnat stanowy: —, Imię: Valentinvs, Nazwisko: —, Imię ojca: Joannis, Miejsce pochodzenia: Radom, diocesis Cracouiensis
AS, t. 2 immatrykulacja 24.04.1537 — kon. sem. letniego 1537 Desygnat stanowy: —, Imię: Valentinvs, Nazwisko: —, Imię ojca: Johannis, Miejsce pochodzenia: Radom, dioc. Cracoviensis
MUK II (1509-1551) immatrykulacja 24.04.1537 — kon. sem. letniego 1537 Desygnat stanowy: —, Imię: Valentinvs, Nazwisko: —, Imię ojca: Joannis, Miejsce pochodzenia: Radom, d. Crac.

Pełnione funkcje/urzędy/role

Brak zdarzeń

Twórczość i księgozbiór

Brak zdarzeń

Lista źródeł

MUK II (1509-1551)Metryka czyli album Uniwersytetu Krakowskiego z lat 1509-1551. Biblioteka Jagiellońska rkp. 259, wyd. A. Gąsiorowski, T. Jurek, I. Skierska; przy współpr. R. Grzesika, Warszawa 2010.
BJ, rkps 259Metrica seu Album Studiosorum Universitatis Cracoviensis. P. 2, inde ab anno 1509 usque ad annum 1551Kraków, Biblioteka Jagiellońska, rkps 259
AS, t. 2Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 2: ab anno 1490 ad annum 1551, editionem curavit A. Chmiel, Cracoviae 1892.

Zalecany sposób cytowania

Walenty z Radomia, syn Jana (Id: 838543), w: Corpus Academicum Cracoviense (CAC), URL: http://cac.historia.uj.edu.pl/osoba/838543_Walenty_z_Radomia_syn_Jana (Dostęp: 29.11.2024).

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki