Wincenty z Brzegu, syn Bernardyna

Imię:Wincenty Vincencius (3×)
Nazwisko:
Imię ojca:Bernardyn Bernardini (3×)
Miejsce pochodzenia:Brzeg Brega (3×)
Miejsce i data urodzenia:
Miejsce i data śmierci:
Zdarzenia z okresu:pocz. sem. zimowego 1510/1511 — kon. sem. zimowego 1510/1511
Desygnat stanowy:

Edukacja i stopnie naukowe

Typ zdarzenia Etap edukacji/stopień naukowy Dziedzina nauki Instytucja Datacja Źródłowe dane osobowe Komentarz
3 immatrykulacja Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska) pocz. sem. zimowego 1510/1511 — kon. sem. zimowego 1510/1511
BJ, rkps 259 immatrykulacja pocz. sem. zimowego 1510/1511 — kon. sem. zimowego 1510/1511 Desygnat stanowy: —, Imię: Vincencius, Nazwisko: —, Imię ojca: Bernardini, Miejsce pochodzenia: Brega
AS, t. 2 immatrykulacja pocz. sem. zimowego 1510/1511 — kon. sem. zimowego 1510/1511 Desygnat stanowy: —, Imię: Vincencius, Nazwisko: —, Imię ojca: Bernardini, Miejsce pochodzenia: Brega
MUK II (1509-1551) immatrykulacja pocz. sem. zimowego 1510/1511 — kon. sem. zimowego 1510/1511 Desygnat stanowy: —, Imię: Vincencius, Nazwisko: —, Imię ojca: Bernardini, Miejsce pochodzenia: Brega

Pełnione funkcje/urzędy/role

Brak zdarzeń

Twórczość i księgozbiór

Brak zdarzeń

Lista źródeł

MUK II (1509-1551)Metryka czyli album Uniwersytetu Krakowskiego z lat 1509-1551. Biblioteka Jagiellońska rkp. 259, wyd. A. Gąsiorowski, T. Jurek, I. Skierska; przy współpr. R. Grzesika, Warszawa 2010.
BJ, rkps 259Metrica seu Album Studiosorum Universitatis Cracoviensis. P. 2, inde ab anno 1509 usque ad annum 1551Kraków, Biblioteka Jagiellońska, rkps 259
AS, t. 2Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 2: ab anno 1490 ad annum 1551, editionem curavit A. Chmiel, Cracoviae 1892.

Zalecany sposób cytowania

Wincenty z Brzegu, syn Bernardyna (Id: 832688), w: Corpus Academicum Cracoviense (CAC), URL: http://cac.historia.uj.edu.pl/osoba/832688_Wincenty_z_Brzegu_syn_Bernardyna (Dostęp: 25.11.2024).

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki