Władysław z Debreczyna (Debrecen), syn Andrzeja

Imię:Władysław Wladislaus (3×)
Nazwisko:
Imię ojca:Andrzej Andree (3×)
Miejsce pochodzenia:Debreczyn (węg. Debrecen) Breczen (3×)
Miejsce i data urodzenia:
Miejsce i data śmierci:
Zdarzenia z okresu:pocz. sem. letniego 1505 — kon. sem. letniego 1505
Desygnat stanowy:

Edukacja i stopnie naukowe

Typ zdarzenia Etap edukacji/stopień naukowy Dziedzina nauki Instytucja Datacja Źródłowe dane osobowe Komentarz
3 immatrykulacja Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska) pocz. sem. letniego 1505 — kon. sem. letniego 1505
BJ, rkps 258 immatrykulacja pocz. sem. letniego 1505 — kon. sem. letniego 1505 Desygnat stanowy: —, Imię: Wladislaus, Nazwisko: —, Imię ojca: Andree, Miejsce pochodzenia: Breczen
AS, t. 2 immatrykulacja pocz. sem. letniego 1505 — kon. sem. letniego 1505 Desygnat stanowy: —, Imię: Wladislaus, Nazwisko: —, Imię ojca: Andree, Miejsce pochodzenia: Breczen
MUK I (1400-1508) immatrykulacja pocz. sem. letniego 1505 — kon. sem. letniego 1505 Desygnat stanowy: —, Imię: Wladislaus, Nazwisko: —, Imię ojca: Andree, Miejsce pochodzenia: Breczen

Pełnione funkcje/urzędy/role

Brak zdarzeń

Twórczość i księgozbiór

Brak zdarzeń

Lista źródeł

BJ, rkps 258Metrica seu Album Studiosorum Universitatis Cracoviensis. P. 1, inde ab anno 1400 usque ad annum 1508Kraków, Biblioteka Jagiellońska, rkps 258
AS, t. 2Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 2: ab anno 1490 ad annum 1551, editionem curavit A. Chmiel, Cracoviae 1892.
MUK I (1400-1508)Metryka Uniwersytetu Krakowskiego z lat 1400-1508. Biblioteka Jagiellońska rkp. 258, t. 1: tekst, wyd. A. Gąsiorowski, T. Jurek, I. Skierska; przy współpr. R. Grzesika, Kraków 2004.

Zalecany sposób cytowania

Władysław z Debreczyna (Debrecen), syn Andrzeja (Id: 831142), w: Corpus Academicum Cracoviense (CAC), URL: http://cac.historia.uj.edu.pl/osoba/831142_W%C5%82adys%C5%82aw_z_Debreczyna_Debrecen_syn_Andrzeja (Dostęp: 25.11.2024).

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki