Zbigniew Czajka z Nowego Dworu, syn Zbigniewa

Imię:Zbigniew Sbigneus (3×)
Nazwisko:Czaika Czaika (3×)
Imię ojca:Zbigniew Sbignei (3×)
Miejsce pochodzenia:Nowy Dwór (sand) Nouowor (2×), Nowowor (1×)
Miejsce i data urodzenia:
Miejsce i data śmierci:
Zdarzenia z okresu:pocz. sem. letniego 1456 — kon. sem. letniego 1456
Desygnat stanowy:

Edukacja i stopnie naukowe

Typ zdarzenia Etap edukacji/stopień naukowy Dziedzina nauki Instytucja Datacja Źródłowe dane osobowe Komentarz
3 immatrykulacja Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska) pocz. sem. letniego 1456 — kon. sem. letniego 1456
BJ, rkps 258 immatrykulacja pocz. sem. letniego 1456 — kon. sem. letniego 1456 Desygnat stanowy: —, Imię: Sbigneus, Nazwisko: Czaika, Imię ojca: Sbignei, Miejsce pochodzenia: Nouowor
AS, t. 1 immatrykulacja pocz. sem. letniego 1456 — kon. sem. letniego 1456 Desygnat stanowy: —, Imię: Sbigneus, Nazwisko: Czaika, Imię ojca: Sbignei, Miejsce pochodzenia: Nowowor
MUK I (1400-1508) immatrykulacja pocz. sem. letniego 1456 — kon. sem. letniego 1456 Desygnat stanowy: —, Imię: Sbigneus, Nazwisko: Czaika, Imię ojca: Sbignei, Miejsce pochodzenia: Nouowor

Pełnione funkcje/urzędy/role

Brak zdarzeń

Twórczość i księgozbiór

Brak zdarzeń

Lista źródeł

BJ, rkps 258Metrica seu Album Studiosorum Universitatis Cracoviensis. P. 1, inde ab anno 1400 usque ad annum 1508Kraków, Biblioteka Jagiellońska, rkps 258
AS, t. 1Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 1: ab anno 1400 ad annum 1489, Cracoviae 1887.
MUK I (1400-1508)Metryka Uniwersytetu Krakowskiego z lat 1400-1508. Biblioteka Jagiellońska rkp. 258, t. 1: tekst, wyd. A. Gąsiorowski, T. Jurek, I. Skierska; przy współpr. R. Grzesika, Kraków 2004.

Zalecany sposób cytowania

Zbigniew Czajka z Nowego Dworu, syn Zbigniewa (Id: 818712), w: Corpus Academicum Cracoviense (CAC), URL: http://cac.historia.uj.edu.pl/osoba/818712_Zbigniew_Czajka_z_Nowego_Dworu_syn_Zbigniewa (Dostęp: 23.11.2024).

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki