Wawrzyniec Machaly z Futog (Futak), syn Macieja

Imię:Wawrzyniec Laurencius (3×)
Nazwisko:Machaly Machaly (3×)
Imię ojca:Maciej Mathie (3×)
Miejsce pochodzenia:Futog (węg. Futak) Fvthek (2×), Futhek (1×)
Miejsce i data urodzenia:
Miejsce i data śmierci:
Zdarzenia z okresu:pocz. sem. letniego 1453 — kon. sem. letniego 1453
Desygnat stanowy:

Edukacja i stopnie naukowe

Typ zdarzenia Etap edukacji/stopień naukowy Dziedzina nauki Instytucja Datacja Źródłowe dane osobowe Komentarz
3 immatrykulacja Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska) pocz. sem. letniego 1453 — kon. sem. letniego 1453
BJ, rkps 258 immatrykulacja pocz. sem. letniego 1453 — kon. sem. letniego 1453 Desygnat stanowy: —, Imię: Laurencius, Nazwisko: Machaly, Imię ojca: Mathie, Miejsce pochodzenia: Fvthek
AS, t. 1 immatrykulacja pocz. sem. letniego 1453 — kon. sem. letniego 1453 Desygnat stanowy: —, Imię: Laurencius, Nazwisko: Machaly, Imię ojca: Mathie, Miejsce pochodzenia: Futhek
MUK I (1400-1508) immatrykulacja pocz. sem. letniego 1453 — kon. sem. letniego 1453 Desygnat stanowy: —, Imię: Laurencius, Nazwisko: Machaly, Imię ojca: Mathie, Miejsce pochodzenia: Fvthek

Pełnione funkcje/urzędy/role

Brak zdarzeń

Twórczość i księgozbiór

Brak zdarzeń

Lista źródeł

BJ, rkps 258Metrica seu Album Studiosorum Universitatis Cracoviensis. P. 1, inde ab anno 1400 usque ad annum 1508Kraków, Biblioteka Jagiellońska, rkps 258
AS, t. 1Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 1: ab anno 1400 ad annum 1489, Cracoviae 1887.
MUK I (1400-1508)Metryka Uniwersytetu Krakowskiego z lat 1400-1508. Biblioteka Jagiellońska rkp. 258, t. 1: tekst, wyd. A. Gąsiorowski, T. Jurek, I. Skierska; przy współpr. R. Grzesika, Kraków 2004.

Zalecany sposób cytowania

Wawrzyniec Machaly z Futog (Futak), syn Macieja (Id: 818111), w: Corpus Academicum Cracoviense (CAC), URL: http://cac.historia.uj.edu.pl/osoba/818111_Wawrzyniec_Machaly_z_Futog_Futak_syn_Macieja (Dostęp: 27.11.2024).

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki