Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Adamus
Osoba:Adam Szalkowicz z Wieliczki, syn Bartłomieja
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:21.05.1613 — kon. sem. letniego 1613
Komentarz: ---
Nazwisko:Schalkowic
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:Bartholomaei
Miejsce pochodzenia:Crac. (diecezja krakowska), Vieliciensis (Wieliczka)
Typ zdarzenia:immatrykulacja
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:21.05.1613 — kon. sem. letniego 1613
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Album studiosorum Universitatis Cracoviensis, t. 4: continens nomina studiosorum ab anno 1607 ad annum 1642, editionem curavit G. Zathey; adiutus ab H. Barycz, Cracoviae 1950.

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 35

A. D. MDCXIII, COMMUTATIONE AESTIVA, RDO ET EXIMIO VIRO PETRO GORCINIO I. U. D., CAN. CRACOVIENSI ET IURIUM PROFESSORE, QUATERDECIMO ACADEMIAE RECTORE, INSCRIPTI ET INSERTI SUNT IN MATRICULAM UNIVERSITATIS QUI SEQUUNTUR:

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 35

21 maii Andreas Turskj:

Fragment zapiski 3 , Numer strony/karty w źródle: 35

Mgro Stanislao Pomorski commendante

Fragment zapiski 4 , Numer strony/karty w źródle: 35

Adamus Bartholomaei Schalkowic Vieliciensis d. Crac. gr. 3

Fragment zapiski 5 , Numer strony/karty w źródle: 36

A. D. MDCXIII, COMMUTATIONE HIBERNA, IN RECTORATU OCTAVO RDI ET CLMI VIRI ANDREAE SCHONEI S. TH. PROFESSORIS, ECCLESIARUM COLLEGIATARUM OMNIUM SANCTORUM CRACOVIAE PRAEP. ET DECANI S. FLORIANI CLEPARDIAE, ACADEMIAE VICECANCELLARII, HI CONSTITUTI INCORPORATI ET IN ALBUM STUDIOSORUM INSCRIPTI SUNT:

Komentarz do zapiski
przypisanie osoby immatrykulowanej do osoby rekomendującej niepewne

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki