Pełny podgląd zapiski o zdarzeniu dotyczącym edukacji i stopni naukowych

Informacje źródłowe i ich interpretacja

Informacje w zapisie źródłowymZdarzenie naukowe (zinterpretowane)
Imię:Valentinus
Osoba:Walenty Wieroboski
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:bakałarz
Dziedzina nauki:sztuki wyzwolone/filozofia
Instytucja:Uniwersytet Krakowski (Akademia Krakowska)
Datacja:pocz. sem. letniego 1660 — kon. sem. letniego 1660
Komentarz: ---
Nazwisko:Wirobowski
Desygnat stanowy:---
Imię ojca:---
Miejsce pochodzenia:---
Typ zdarzenia:posiadanie stopnia
Etap edukacji/stopień naukowy:---
Dziedzina nauki:---
Instytucja:---
Datacja:pocz. sem. letniego 1660 — kon. sem. letniego 1660
Komentarz: ---

Pełna treść zapiski źródłowej

Źródło: Liber diligentiarum seu "Metrica philosophicae facultatis Universitatis Cracoviensis 1658-1780

Fragment zapiski 1 , Numer strony/karty w źródle: 5

Anno Domini M.DC.LX. commutatione aestiva in decanatu primo M. Andreae Boemii Czechowic Coll. Minor VV.DD. Artium et Philosophiae Baccalaurei ad biennium complendum erant actum.

Fragment zapiski 2 , Numer strony/karty w źródle: 5

Ordinarie disputantes et decidentes per classes. I. Gaspar Staciwski semper. Thomas Chrząstewic semper. Franciscus Bełza negl. 3. Gabriel Węgrzynowic n. 1. Albertus Miecki n.1. II. V.D. Florianus Zdarzynski semper. V.D. Paulus Kotecki n.2. V.D. Basilius Olszynski n.2. V.D. Martinus Frydrichowicz n.1. V.D. Andreas Nowakowicz n.2. III. V.D. Martinus Grabiecki n.1. V.D. Sebastianus Romanowski n.1. V.D. Andreas Szymanowic semper. V.D. Valentinus Wirobowski n.3. V.D. Nicolaus Foltowic n.4. IV. V.D. Joannes Reszpondowicz semper. V.D. Stanislaus Kłaczynski semper. V.D. Stanislaus Piątkowicz n. 2. V.D. Joannes Pisarski n. 3. V.D. Paulus Bohim negl. 2. V. V.D. Gabriel Ochocki semper. V.D. Joannes Strączkowski discessit. V.D. Martinus Protficz n. 1. V.D. Adamus Kozłowski n. 2. V.D. Albertus Drzewiecki semper.

Uniwersytet JagiellońskiAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w KrakowieNarodowy Program Rozwoju Humanistyki